ČEMU SLUŽI PODSJETNIK NA SERVIS?
Podsjetnik na servis je alat koji vas obavještava kada je vrijeme za pregled vašeg vozila. Nakon prijave, samo unesite VIN broj (identifikacijski broj vozila) svojeg Opela i reći ćemo vam kada je vrijeme za servis.
KAKO FUNKCIONIRA PODSJETNIK NA SERVIS?
Treba nam samo vaš VIN broj (identifikacijski broj vozila) iz dokumentacije vašeg vozila. Zatim ćemo pogledati kada vaš Opel treba servis ovisno o tome kada je registriran. Ako želite aktivirati ovu uslugu, unesite VIN broj vozila kada dodajete vozilo na myOpel račun. Ne zaboravite nam dopustiti da vas kontaktiramo tako što ćete postaviti svoje kontakt podatke u odjeljku Moji podaci.
KOLIKO ČESTO TREBA SERVISIRATI MOJE VOZILO?
Servisni intervali ovise o modelu, no preporuke za svoje vozilo možete pronaći u priručniku za vlasnika. Ako ipak niste sigurni, kontaktirajte Opel partnera i on će vam rado pomoći.
ZA ŠTO MOGU KORISTITI ONLINE ZAHTJEV ZA SERVIS?
Ovaj online alat možete koristiti za rezervaciju servisa kod Opel servisnog partnera. Možete im i unaprijed javiti što je potrebno vašem automobilu kako bi uvijek bili spremni za vaš sljedeći posjet. Vaš Opel servisni partner kontaktirat će vas čim primi vaš zahtjev za rezervaciju.
KAKO MOGU DOĆI DO ZAMJENSKOG PRIRUČNIKA ZA VLASNIKE ZA MOJE VOZILO?
Nazovite bilo kojeg ovlaštenog Opel partnera i zatražite odjel za dijelove. Naručit će zamjenski priručnik za vas. Ili, priručnike za vlasnike možete pronaći na vašem računu myOpel u odjeljku "Priručnik za vlasnike" ("Owner Manual").
GDJE MOGU KUPITI REZERVNE DIJELOVE I DODATNU OPREMU TE SAZNATI CIJENE?
Obratite se odjelu za dijelove kod bilo kojeg ovlaštenog Opel partnera i oni će vam pomoći pronaći ono što vam treba. Za dodatnu opremu možete pogledati i naš katalog dodatne opreme. Poveznicu do kataloga možete pronaći na preglednoj stranici odmah ispod vaših Opelovih ponuda.
KAKO ZNAM TREBAM LI AŽURIRATI KARTE ILI SOFTWARE SVOG VOZILA?
Ako kartu svog vozila niste ažurirali godinu dana ili više, vrijeme je da to učinite. Prijavite se na svoj račun myOpel da biste provjerili ima li najnovijih ažuriranja za karte i software. Svako ažuriranje karte sadrži nove i izmijenjene ceste, točke interesa i adrese. Ovi podaci poboljšavaju preciznost navođenja i ukupnu funkcionalnost vašeg navigacijskog sustava.
GDJE TRAŽIM UPUTE ZA AŽURIRANJE?
Prijavite se na svoj račun myOpel da biste provjerili ima li najnovijih ažuriranja za karte i software. Ako u vašoj garaži myOpel još nema vozila, dodajte ga umetanjem identifikacijskog broja vozila (VIN) u odjeljak Dodaj vozilo (Add Vehicle). VIN ćete pronaći u prometnoj dozvoli, na nadzornoj ploči (izvana) ili na dovratniku. Ovisno o modelu vašeg Opela, myOpel će vas odvesti do ispravnog izvora dostupnih ažuriranja. Tamo ćete moći pronaći upute za ažuriranje za kartu i/ili software.
Ako nemate račun myOpel, idite na my.opel.hr ili preuzmite aplikaciju myOpel i registrirajte novi račun. Nakon što kreirate svoj novi račun myOpel, dodajte svoj Opel u svoju virtualnu garažu umetanjem VIN-a vašeg vozila u odjeljak Dodaj vozilo (Add Vehicle). Idite na odjeljak Pojedinosti o vozilu (Vehicle Details) za više informacija o dostupnim ažuriranjima za karte i software.
HOĆE LI AŽURIRANJE KARTE DODATI NOVE ZNAČAJKE U MOJ NAVIGACIJSKI SUSTAV?
Nove značajke mogu biti uključene u neka ažuriranja za karte. Međutim, određene se značajke i podaci razlikuju ovisno o navigacijskom sustavu.
MOGU LI SAM/A INSTALIRATI AŽURIRANJA ZA KARTU?
Vlasnici vozila u većini slučajeva mogu sami instalirati ažuriranja za karte. Da biste saznali više informacija o dostupnim ažuriranjima za vaš Opel, idite do odjeljka Detalji vozila (Vehicle Details) na svom računu myOpel.
HOĆE LI AŽURIRANJE KARTE MOG VOZILA RADITI U DRUGIM VOZILIMA?
Općenito govoreći, ne. Ažuriranja karata jedinstvena su za navigacijski sustav određenog vozila. Navigacijski sustavi razlikuju se od modela do modela, a u nekim slučajevima i od godine do godine.
INSTALACIJA AŽURIRANJA NIJE USPJELA. ŠTO DA RADIM?
Posjetite stranicu Kontaktirajte nas (Contact Us) da biste stupili u kontakt s nama putem e-pošte ili telefona. Naši agenti mogu provjeriti imate li ispravno ažuriranje karte i slijedite li ispravan postupak instalacije.
KAKO RESETIRATI SVOJ NAVIGACIJSKI SUSTAV?
Za pomoć se obratite lokalnom ovlaštenom Opel partneru.
IMAM TEHNIČKE PROBLEME S NAVIGACIJSKIM SUSTAVOM. GDJE GA MOGU PROVJERITI?
Sve popravke treba izvoditi ovlašteni Opel partner.